PROJEKTAS KALBAI LAVINTI
__________________________________________________________________________________________
PROJEKTAS, SKIRTAS KALBAI IR KOGNITYVINĖMS FUNKCIJOMS UGDYTI “PAŽINIMO RATELIAI”
PROJEKTAS “PADOVANOK ŠYPSENĄ VILNIUI”, SKIRTAS 700 VILNIAUS JUBILIEJUI
___________________________________________________________________________
VILNIAUS LOPŠELIO-DARŽELIO „BERŽELIS“
Vasarą startuoja naujas projektas “Vilniui 700”!!!
Mūsų sostinė kitais metais švęs savo jubiliejų, todėl mes paruošėme vaikučiams daug įdomių ir skirtingų veiklų 👶👧🧒🗺🌇
VILNIUI 700 PROGRAMA vasara-2022
https://www.youtube.com/watch?v=ikHuKF7FgFI&feature=youtu.be
2021-2022 m. m. EDUKACINIS PROJEKTAS
„EMOCIJŲ DELNAI“
Projekto aktualumas:
Socialinių – emocinių kompetencijų ugdymui itin svarbus yra ikimokyklinis amžius, kuomet formuojasi asmens charakteris bei elgesio modeliai, todėl parengėme projektą, kurio svarbiausias tikslas yra vystyti šias kompetencijas per žaidybines veiklas. Įvairaus tipo projekto veiklos padeda vystyti skirtingas mąstymo sritis, kurios padeda susidaryti minėtiems svarbiems gyvenimui įgūdžiams.
Projekto rengėjai ir koordinatoriai: Dir. pav. ugdymui Erika Rynkevičienė, psichologė V. Zubkauskienė, logopedė J. Bolut, soc. pedagogė J. Saulevičienė, vaikai, pedagogai, tėvai.
Projekto vykdytojai ir dalyviai:
Specialistai ir pedagogai
Ugdomos kompetencijos:
- Bendradarbiavimas ir bendravimas;
- Mąstymas ir kalba;
- Emocijų suvokimas ir saviraiška;
- Dėmesys, savireguliacija, gebėjimas atsipalaiduoti;
- Vaizduotė/fantazija.
Tikslas. Lavinti vaikų pažinimo, socialines, emocines ir komunikavimo kompetencijas.
Uždaviniai:
- Siekti, kad vaikai labiau pasitikėtų savimi, vystytų empatiją ir draugiškumą;
- Vystyti aplinkinio pasaulio pažinimo gebėjimus, tenkinti bendravimo ir savirealizacijos poreikį;
- Mokyti išreikšti savo emocijas kalba: papasakoti, paaiškinti ir dalintis savo emocine patirtimi, mintimis, nuomone;
- Praturtinti vaikų vaizduotės ir emocinį pasaulį, plėtoti saviraiškos bei kūrybinės veiklos galimybes bei mąstymą, padėti atsiskleisti vaiko individualumui, unikalumui;
- Skatinti savęs ir aplinkos pažinimą, įžvelgti kasdienio gyvenimo ir ugdymosi problemas, rasti tinkamus jų sprendimo būdus.
VILNIAUS LOPŠELIO-DARŽELIO „BERŽELIS“
2021-2022 m.m. EDUKACINIS PROJEKTAS
„MEDŽIŲ STEBUKLAS“
Projekto aktualumas:
Vilniaus miesto gyventojų apklausa atskleidė, kad kasdien ar bent kartą per savaitę lankant miesto žalias erdves – tiek žaliąsias zonas, tiek pavienius medžius skatina vertinti gamtos, t.y. medžių teikiamą naudą.
Šio projekto tikslas edukacinių filmų ir ugdomųjų veiklų pagalba, paskatinti ir motyvuoti vaikus kartu su tėvais ir mokytojais kuo daugiau laiko praleisti gamtoje, domėtis Vilniaus mieste bei kituose miestuose, kaimuose augančiais medžiais, pažinti jų įvairovę, teikiamą naudą ir pasvarstyti kuo kiekvienas iš mūsų galime prisidėti prie aplinkosauginių problemų sprendimo. Tikimės, kad įdomus ir įvairus medžių pasaulis pabudins vaikų susidomėjimą juos supančia gamtine aplinka, suteiks stimulą žaidimui, pažintinei, darbinei, meninei veiklai, o tikslingai organizuota vaikų veikla gamtoje, siekiant ekologinių, pažintinių, emocinių, dvasinių žinių turės įtakos jų kaip asmenybių vystymuisi.
Projekto tikslas:
Sudaryti galimybę ikimokyklinio amžiaus vaikams pažinti medžius, skatinti nuolat būti gamtoje, ją puoselėti, tausoti ir prisidėti prie gamtos išsaugojimo.
EDUKACINĖS VEIKLOS
Gražūs stebuklingi medžiai darželio kieme
KALĖDINĖS EGLUTĖS
EGLUČIŲ PRISTATYMAI
“DEKUPAŽ” TECHNIKA
STEBUKLINGA PUŠIS
STEBUKLINGAS LIETUVOS MEDIS
MEDŽIAI “ŽEMĖS DIENAI”
IŠVYKOS Į GAMTĄ
Gamtos pažinimas
_______________________________________________________________________________
Trumpalaikis projektas “Mes sukursime pasakaitę”
Eilėraščių kūrimas
______________________________________________________________________________
Lopšelis-darželis “Berželis” organizuoja miesto parodą “Angelų alėja”, kuri vyko nuo gruodžio 13 d. iki sausio 19 d. darželio teritorijoje. Kviečiame susipažinti su nuostatais ir dalyvauti👼👼👼
PARODOS_ANGELŲ ALĖJA_2021.12-01_NUOSTATAI
______________________________________________________________________________
IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ
PAŽINIMO IR TYRINĖJIMO PROGRAMA
„ATRADIMŲ IR TYRINĖJIMŲ DŽIAUGSMAS VASARA“
PAŽINIMO IR TYRINĖJIMO PROGRAMA, vasara 2021
_______________________________________________________________________________
Dalyvavimas respublikiniame ikimokyklinio ugdymo įstaigų
STEAM projekte “Akmenukų paveikslai”.
Projektas yra skirtas išnaudoti vasaros teikiamas galimybes organizuojant veiklas gamtoje, lavinant vaizduotę, kūrybiškumą, estetinį suvokimą, smulkiąją motoriką, bei ugdant meilę gamtai.
_______________________________________________________________________________
TARPTAUTINIS PROJEKTAS “BŪSIME SVEIKI” 2020-2021 m.m.
(organizuojamas bendradarbiaujant su Estijos, Kohtla-Jarve miesto darželiu)
Veiklos buvo planuojamos pagal Sebastjano Kneipo metodiką.
5 sveikatingumo elementai.
Veiklos
Viktorina
________________________________________________________________________________
Tarptautinis lopšelio-darželio „Berželis“
projektas „Mūsų pirštinė raštuota“ 2020-2021 m.m.
(organizuojamas bendradarbiaujant su Latvijos partneriais)
Projekto darbeliai
Darbo procesas
________________________________________________________________________________
Logopedinis projektas „Vaikų kalbos ugdymas pasitelkiant tautosaką“
________________________________________________________________________________
Muzikinis projektas „Muzikiniai instrumentai“ (tęsiamas nuo 2019 m.m.)
_______________________________________________________________________________
Vilniaus lopšelio-darželio sveikatos stiprinimo programa „Mažieji sveikuoliai“ (2019-2021 m.m.)
LOPSELIO-DARZELIO_PROGRAMA_MAŽIEJI SVEIKUOLIAI
________________________________________________________________________________
Lopšelio-darželio „Berželis“ metinis projektas
„Įvairios meno technikos – skirtingos emocijos“ (2019 m.).
I dalis „Plastilino savaitė“
Piešimas akvarele ir guašu, panaudojant įvairius įrankius
Aplikacijos
Kiti įvairūs meninės technikos būdai
Projekto aptarimas
________________________________________________________________________________
Muzikinis ilgalaikis projektas „Muzikiniai instrumentai“ (2019 m.)
________________________________________________________________________________
Logopediniai ilgalaikiai projektai „Foneminis suvokimas: atskiriu, kaip skamba skirtingi garsai“,
„Pasaka moko kalbėti“ (2019 m.).
_______________________________________________________________________________